keskiviikkona, elokuuta 14, 2013

mun päivämeikki

Mää en nyt tiedä onko tästä nyt hirveesti mitään hyötyä, vaikka tätä on pyydettykin, mutta tein kuitenkin :) Mulla on ripsienpidennykset ja kulmat värjätty ja muotoiltu niin, että käytän lähinnä päivämeikissä pelkkää pohjaa. Tässäpä siis:

Levitän koko kasvoille ensin Cliniquen BB- voiteen, jonka oon oikeesti kokenut kaikista parhaaksi! Siinä on sopivasti peittävyyttä ja hoitavuutta musta parhaiten eikä se oo aivan järjettömän paksua kuitenkaan. Tuosta löytyy myös aika hyvin sävyjä vaalean ihon omaaville, koska mulla on sävy 3 ja se on aavistuksen vaaleampaa kuin mun otsan iho.

Kesäisin en käytä BB-voiteen lisäksi muuta kuin Blascon meikkivoidetta silmänaluksille, luomille, nenään ja leukaan. Sillon ku saan rusketusta, niin mun iho on aika tasaisen värinen, joten siihen ei tarvi niin paljon peitevärejä tai valokynää.

Iho ennen puuterointia, ku ihon oma hehku näkyy paremmin. Tässä vaiheessa mun iho näyttää ihan hyvältä, mutta mulla rasvottuu niin paljon, että pakko puuteroida ja kiinnittää. Rakastan kyllä tällaista vähä kiiltävää ja hehkuvaa ihoa, ja saavutankin sen n. tunnin kuluttua puuteroinnin jälkeen :D

Käytän itselleni arkikäytössä Rimmelin puuteria ja aurinkopuuteria. Oon kokeillu kyllä eri puutereita, mutta mun mielestä tuo puuteri on hyvä hintalaatu- suhteeltaan, ei ehkä kovin riittoisa, mutta ajaa asiansa. Aurinkopuuterissa taas on vähän hehkua, mutta se on tarpeeksi mattapintainen arkikäyttöön. Suosittelen näitä kyllä kaikille, jos sopiva sävy löytyy!

Sellainen lopputulos..aika perus :D Saatan joskus tehdä varjostukset, poskipunat ja poskipäiden korostukset vähä paremmin ja siitä tehty postaus löytyy tästä. Sitten siitä, miten teen talvella oman meikkipohjani löytyy täältä. -Mirka

2 kommenttia:

Sofia kirjoitti...

Mun mielestä sulla on kiva meikki!:) Ja kätevää kun ei tarvi tehdä muuta kuin pohja:)

Mirka kirjoitti...

Kiitos! :) Mustaki toi on ihan riittävä arkeen - paitsi joskus on kiva vähä laittautuu arkena enemmänki :) hih