lauantaina, tammikuuta 21, 2012

haaste

  Näitä samanlaisia kiertelee kyllä useesti.
Katotaan keksinkö jotain uutta... :D

Säännöt
 1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
 
 3) Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle.

 Tämäpä tuli siis Completely incomplete-blogista :)

1. Kirjoitain mun kalenteriin kaikkea turhaa. Lähetään nyt vaikka siitä, että siellä on ns. "normaalimenojen" lisäksi merkitty tv-ohjelmia, facebookista kaikkien synttärit, "ehkä" menoja, kuvia ja koristeita jokaisen merkinnän ympärillä yms.

2. Oon erittäin hyvä hukkaamaan, ruttaamaan, kasaamaan kaikki paperit. Ja ettei liian helpolla pääse, niin tietysti kaikki on myös sekasin.. Niin 2 koulun, kuin muutki tärkeät laput.

3. Oon hellyydenkipeä. Halit. Pusut. Tästä kärsii eniten Jani ja mun pikkuveli :D

4. Oon tunkenu meikit ahtaaseen pieneen meikkilaukkuun. Ja mulla hajosi sinne hopea glitterpurkki, koska se oli väärässä lokerossa. Kaikki meikit on glitterissä edelleen, vaikka yritin puhdistaa niitä. Täytyy ostaa uusi laukku varmaan. Isompi. Paljon isompi.

5. Vaaleenpunanen, kulta (siis väri) ja timantit. Ei lisättävää. (Mun koiranki nimi oli Pinkki :D)

6. Rakastan juustoja. Ja erikoiskahveja. Majoneesia pizzassa. Mansikkajogurttia leivänpäällä. Omatekoset hampparit on parhautta ja tietty suklaa. Pirkan tummasuklaa, jonka sisällä on minttua - ehdottomasti!

7. Tykkään ihan mielettömän paljon lapsista ja tuun niitten kans tosi hyvin toimeen, ku oon ite niin lapsenmielinen. Siksi haluankin opiskella vielä luokanopettajaksi, ku viihdyn lasten kanssa :)

No haastan kaikki, jotka tätä lukee ja omaa blogin! :)

2 kommenttia:

imlacking kirjoitti...

Mun serkku kirjotti kalenteriin aina, että milloin tulee sarja Rankkareita ja mustia sukkia :D. Se oli ihan tosi hyvä sarja ja oon toivonut että se tulis uusintana, mutta jotenkin huvitti että serkku oli sen kirjoittanut kalenteriinsa :D. Synttäreitä ym.. mäkin kirjottelen. Nyt en oo taas ostanut kalenteria (pitäis varmaan) mutta tykkään enemmän semmosista ns. oikeista kalentereista kuin vaikka kännykän.

Mirka kirjoitti...

hahah:D juu mulla on siellä vielä jenkkien aikaanki tulevat sarjat.. :D Mä tykkään kalenterista, koska mun täytyy laittaa aina amk-luennot ja kosmiskoulut ja muut menot niin tarkasti, et pysyy aikataulus :D